-Gick så bra på ÖPV!

Mötet på ÖPV gick jättebra min nya sjuksköterska är superbra jämfört med den andre. Hon var ju helt jävla vräng i huvudet. Pratade med henne om hur jag mådde på kvällen & hur jag tyckte medicinen fungerade nu eftersom att de ändrade & bytte ut medicin för ett tag sen. Det fungerar inte så bra, men jag orkar med att fixa & vara igång längre om dagarna. Men sen kommer mina tankar & känslor mellan fyra & sex varje dag. De tyckte hon inte var speciellt bra så hon skulle prata med min läkare sen skulle hon höra av sig. Så nöjd med mötet. :) Igår lite senare på dagen så mådde jag väldigt dåligt psykiskt. Oftast brukar jag mår dåligt mellan fyra & sex. Det är då alla tankar om att ta livet av mig kommer & jag bara gråter. När jag börjar känna så brukar jag ta två Atarax & går & lägga mig. För att jag inte ska göra något mot mig själv. Det är verkligen kris vid den tiden & under hela kvällen sen. Bättre att sova för stunden men sen nästa dag vid samma tid känner jag mig som dagen innan. Till sist blir det ett mönster att hålla på att ta Atarax & gå & lägga mig men jag vill verkligen inte att det ska bli ett mönster. Men just nu kan jag inte hantera det jag känner. Så jag ska försöka att inte göra det. Hoppas på att ÖPV hört av sig snart. Men det va krut i kärringen jag fick! :)
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»