-En ursäkt vore inte fel!

Blir så jävla besviken när inte människor kan vara så pass vuxna & stå för vad dom gjort! Är de så jävla farligt att man kanske får be en annan människa om ursäkt? Jag lovar de kommer inte att göra ont om man säger förlåt till en annan människa. De visar ju bara att du står för vad du gjort & att du ångrar dig! Du visar människan du ber om ursäkt respekt genom att stå för vad du gjort! Alla gör misstag vissa saker går att förlåta!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sandy

Vissa saker går att förlåta men inte alla.
Vet inte vad du syftar på nu men iaf så jag känner :)
Kram på dig :)

Svar: Så sant vännen! Men just detta jag skriver om går att förlåta! Men jag kommer aldrig glömma! De med övergreppen förlåter jag aldrig! Det har format hela mitt liv & har förstört & förstör så mycket i mitt liv! Kommer aldrig bli hel när det gäller det, måste lära mig att acceptera det & gå vidare. Men Sandy hur gör jag det?
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-02-21 | 14:20:57

»
»
»