-Ditt huvud som min skurmopp!

Fick något jävla spratt igår & va så otrevlig & elak i mot en kompis. Mår riktigt dålig pga. det. Vi skrev en del sms till varandra. Efter ett tag så tröttnade jag på att förklara för han & jag tycker inte att man ska behöva skriva samma sak 150 gånger. Efter ett tag så skrev jag något i denna stilen. "Du är fan dum i huvudet jag har stor lust att använda ditt huvud som min skurmopp." Han fattar ju jävligt trögt ibland. Ibland kan man tro att hans hjärna tagit semester eller blåst bort. Man ska inte behöva säga saker 100 gånger. Sånt orkar inte jag med. En gång okej, två gånger går väl men en tredje gången blir bara för mycket & då blir jag irriterad & förbannad. Då borde han väl förstå att jag menar allvar med det jag skriver. Men de brast för mig & de mår jag så dåligt för!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»