-Fynd LGH.

Va till grannen igår, vi pratade om deras tro till gud. Väldigt intressant men mycket fakta att ta in så jag blev rätt trött. Så vi ska fortsätta någon annan dag. Medans jag va hos grannen hade C ringt mig för att hon skulle komma & lämna lite saker till mig. Så hon satt utan för & väntade på mig ca en timme men sen gick hon hem. Jag hade inte hört mobilen. :( Men när jag kommer upp i trappen så står sakerna utanför min dörr. :) Då skrattade jag, hon är får go.

 

Idag ska jag tvätta lite. Fixa & rensa i mina gadrober. Har så mycket saker som jag inte använder. Och när jag ska flytta så är det ju ingen ide att ta med dom sakerna. Fixa lite varje dag så när man väl ska flytta så är det bara packas som ska göras.

 

Sökte två fynd lägenheter igår & får jag någon av dom så ska jag flytta den 1 februari. Man kan ju alltid hoppas. Men tror ju inte att jag får någon av dom.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»