-Övergrepp som barn!

Idag så har jag haft ett långt samtal med S. Min bror X, hon hade lite frågor & det förstår jag. Hon hade ändå varit tillsammans med min bror i ca 10 år tror jag hon sa. Kändes skönt att snacka lite. Kom upp saker i huvudet från dom sexuella övergreppen som jag inte visste hade hänt. Som sagt ju mer jag pratar om det ju mer mins jag. Ringde till pappa direkt efteråt & frågade hur gammal jag va när jag flyttade upp till Värmland. När jag flyttade upp till Värmland så upphörde ju övergreppen pga. att min bror inte bodde här uppe.

 

Jag bodde som liten hos pappa redan när jag va 6 & det va då allt började. Sen flyttade jag till mamma & då kunde inte övergreppen upprepas så ofta eftersom att min bror bodde hos pappa & där va jag bara varannan helg.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»