-Ensam!!!

Vill???!!! Vill bara ligga hemma med ner rullade persienner!!! Vill inte prata med någon!!! Vill vara ensam!!! Stänga in mig tills jag känner för att ha kontakt med livet igen!!! Just nu orkar jag inte känna eller tänka men de är de ända jag gör hela dagarna. Jag vill bara ha några månader där jag slipper tänka & känna!!! Vet inte vad de är jag känner men inne i bröstet är de otroligt tungt & jag känner mig väldigt ledsen!!! Vissa tankar börjar smyga sig på mig igen!!! Det känns värre än någon annan gång!!! Jag har inte sagt något till pappa inte till någon. Men pappa är den som får reda på allt av mig men jag orkar inte prata. Jag vill bara försvinna!!! Saknar min familj enormt mycket! Skulle blir bättre att bo där nere. Men jag tror inte de skulle få mig att få bort alla jobbiga tankar & allt de ledsna jag känner. En liten del. Men de mesta beror på andra saker.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»