-Alla måsten! :(

Önskar att allt bara kunde lösa sig av sig själv & att jag slapp göra alla måsten. Så trött på de. Kommer nya saker hela tiden. När man är klar med en sak kommer en annan.

Känner mig så ensam här kan inte riktigt sätta ord på hur ensam jag känner mig. :( Kommer de att vara så här i år innan allt löst sig eller kommer socialen i Helsingborg hjälpa mig? De är vad jag hoppas på. Papprena ska skickas in nu i veckan. Kommer att ta ett tag innan dom hör av sig skulle jag tro. Men när jag skickat dom har jag gjort vad jag kan när det gäller socialen.

Får jag ingen hjälp är det bara att fortsätta söka. Är inne varje dag & kollar & söker allt som jag hittar. De finns inte så mycket mer jag kan göra än att ligga i med det.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»