-Fridas ord tatueras på mitt ben!

Skämtade för några dagar sedan att min nya tatuering skulle bli en stor kuk i pannan.Min nya tatuering ska vara på min högra vad på benet. Texten jag ska skriva får mig att tänka på en väldigt fin & underbar lillasyster som får mig på så bra humör när jag är nere i jobbiga perioder! Som visar mig mycket respekt & som får mig att känna att jag är en värdig person. Hon säger jämt till mig tro på dig själv Anna!Min text på benet ska vara på svenska eller engelska har inte bestämt mig än.Det ska stå såhär: "Tro på dig själv!"Dessa orden får mig peppad & på rätt spår igen. Hon är ett sånt stöd för mig! Älskar dig Frida! <3
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Frida

Anna! Så söt å go du är å som du nyss värmde mitt hjärta! Älskar daj såååå mkt! Du är världens bästa stora syster pozz å kram <3

Svar: Du är världens bästa lillasyster! Love u. <3 Du får mig att kämpa!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-03-02 | 15:29:30

»
»
»