-Akut tid till akuten på lördag tyvärr!

Idag har jag cykla till Willys & handla det som jag & pappa ska ha i morgon på Midsommarafton. :) Sen så cyklade jag hem med sakerna & sen tog jag bussen till stan & köpte ett busskort sen tog jag bussen hem.

När jag väl gick av bussen hemma så var det tid för besöket på Vårdcentralen angående omläggning av brännskadan på foten. Det ser tyvärr inte bra ut så jag fick en akut tid till akuten på lördag kl 11 för att det ska undersökas & tittas till igen. Sen ska jag tillbaka till Vårdcentralen på måndag & även tisdag. Var nog för länge i skorna igår tyvärr. Har fruktansvärt ont måste jag säga.

Efter det så gick jag hem & fixade lite här hemma sen tog jag cykeln & cykla bort till Ö&B också & handlade lite. När jag cyklade hem började det regna tyvärr. Men nu är jag hemma & har dammsugit & fixat. Nu väntar jag på att Kärnfastigheter som ska komma & fixa gardroben & balkongdörren.

Vi kanske ska iväg sen & plocka jordgubbar lillasyster F, pappa Baloo & jag tror jag det blir. Men det är bara om det inte regnar & så, det får vi se senare.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Vännen du måste va försiktig....bryr mig om dig o inte anstränga dig =/... Får se när man kan komma o hälsa på dig om du vill....

Svar: Förlåt mig men vem är du? Jag är alltid rädd om mig & försiktig! Vet inte om jag vill att du ska komma & hälsa på eftersom att jag inte vet vem du är?!? :-/
Anna Christensen

»»»»»»»» 2014-06-19 | 17:25:07

»
»
»