-19 Maj - 2014

Idag så har jag fått pengar. Så J kom & hämtade mig då drog vi till tandläkaren.
 
 Först var vi ner till en tandläkare mitt i stan men när jag kom dit kändes det inte bra så vi gick där ifrån & bestämde oss för att besöka Folktandvården på Råå senare. Sen har jag varit & köpt busskort. Vilket känns så skönt att äntligen ha gjort. När vi var klara med busskortet så drog vi till djuraffären & köpte kattmat & fick en ny tunna till maten. Sen så tog vi bilen till Råå & åkte & snackade med tandläkaren där. Så jag skrev in mig & fixade allt det. Så fick en tid i slutet av nästa månad vilket känns skönt. Vi tog även en runda till Maxi & Willys! :)
 
 När jag kom hem så fixade jag här hemma & packade in alla varor & så. Tog en dusch, lite senare på kvällen hörde min lillasyster F av sig så vi åkte & handlade igen så nu har jag mat för hela månaden! Skööönt! 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»