-Infektion & värk i ett & ett halvt år! Är det okej?

Förra veckan var jag riktigt dålig både kroppsligt & psykiskt. Lite sömn, värk o.s.v. Men har sovit väldigt bra de har två dagarna nu. Kroppsligt har jag värk som vanligt & jag har fått en läkartid nu till läkaren för vidare undersökning av värken & infektionen i kroppen som Södermottagningen alltså psyk såg på blodproverna. Känns skönt att det äntligen börjar hända saker & jag hoppas att de hittar anledningen till varför jag har så ont i armar, rygg & nacke. Började med att jag hade ont i höger arm så att jag inte kunde stänga bildörren o.s.v. men nu har det gått över till hela överdelen av kroppen.
 
Jag måste säga att jag tycker det är för jävligt om det nu är så att jag har gått med en infektion i ett & ett halvt år. När jag från allra första gången sökte för värken fick jag träffa en läkare som konstaterade att jag behövde träna armen & att jag skulle träffa en sjukgymnast. Vilket jag gått till nu i ett & ett halvt år varje vecka har jag varit där. Inte missat en gång. Provat akupunktur, tens & fått träningsprogram på gymmet som jag gör & massa massage. Men allt utan resultat.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»