-Faktum personen var SÅ trevlig!

Idag har jag tagit mig till Apoteket & hämtat ut medicinen läkaren skrev ut till mig. På vägen hem så släppte inte busschauffören in mig så jag knackade på rutan men så bara åkte han. Så en kille från Faktum började prata med mig om att han tyckte det var dåligt av busschauffören att inte släppa in mig när han ändå stod där.
 
Visade sig att han från Faktum skulle med samma buss som mig så vi började prata lite om livet & så. Han har tydligen inte haft det så lätt.
 
Sådana personer som är så trevliga tycker jag verkligen synd om. Men de som snäser & är otrevliga bryr jag mig inte om. Kanske inte rätt skrivit men av mig men det är i alla fall så. Det är sådana personer som honom som gör en glad & gör att dagen blir lättare.
 
När man säger hej till någon man får ögonkontakt med så kollar dom på en som man är dum i huvudet eller typ som man ska slå ner dem. Men man kan väl faktiskt säga hej för att det hör till artigheten? Eller har jag fel? Är det inte normalt när man får ögonkontakt med någon att man hälsar?  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»