-Inne i en period nu!

Inne i en period där jag mår lite sämre just nu. Allt känns tungt & allt är bara jobbigt & meningslöst. Tankarna om att ta livet av mig finns inte. Orkar bara inte prata & älta. Men ändå har jag kommit in i denna perioden nu. Jag kan inte göra något åt det förflutna. Kan inte säga varför perioden har kommit men det är inte för att jag ältar.
 
Jag har avsagt mig jobbet på Fredriksdal. Blev för mycket & för tungt för min kropp. Så känner mig rätt lugn & fri nu. Ska fokusera på att bli starkare i kroppen nu med regelbunden träning. Hjälper även mitt psyke att träna. Allt blir så mycket lättare då.
 
Vet att det snart är tid för en mycket jobbig period när jag väl börjar min behandling om det min bror gjort mot mig som barn. Läkarna har inte påbörja detta pga att jag inte varit igång & gjort något. Men nu har jag börjat träna så nu är det tid att börja. Enligt läkarna är det en intensiv behandling. Dom trodde inte jag skulle klara av det om jag inte hade något att göra.
 
Till veckan ska vi ha sista SIP mötet på väldigt länge. Vi har haft så täta möten pga att min vardag inte har fungerat. Och för att myndigheterna inte har gjort det som ska göras.
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»