-Börjat läsa en hel del!

Fixade aldrig någon tvätt tid i igår då jag var för trött efter psykologen. Orkade bara sitta hon henne 20 min ca & avtalad tid är 1 timme. Men det vi pratade om igår var jobbigt måste jag säga. Så jag tog bussen hem & sov en hel del igår.
 
När jag kom hem tog jag en lång dusch sen satt jag på mig mina mys kläder & la mig i sängen & somnade så skönt.
 
Nu på morgonen har jag ätit en rejäl frukost med kokt ägg & macka. Händer inte så ofta att jag käkar frukost när inte M är här. Har även diskat & fixat till de smås skålar i köket. Dammsugit köket på låg nivå då klockan inte är 10 än.
 
Klockan 12 ska jag träffa en tjej vid ICA Söderhallen som har handlat en del av mig. Ska se om jag hinner läsa lite idag också. Har läst ut boken Gömda & nu har jag precis börjat på Asyl.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»