-En vanlig fredag!

Nu har jag rensat mina smycken. Har en del jag ska sälja. Som är nytt. Mycket tung smycken, ögonbryns smycke o.s.v. ska lägga ut det på Tradera tänkte jag. Har lagt ut rätt mycket där den senaste tiden. 
 
Väldigt trött måste jag säga. Ska snart suga av golven tänkte jag. Sen vet jag inte vad som händer mer idag.
 
Funderar på att rensa i kläd garderoben & sen i den store garderoben. Och kolla om där är något som man inte behöver eller så. Så onödigt att det ligger & tar massa plats. Men vi får se hur det blir med det!
 
M kommer runt 12 idag & vi funderar på att ta en cykel runda om det inte är för halt ute. Annars tar vi nog en promenad. 
 
På söndag ska vi hem till Kristianstad & hämta M andra bil så han kan ta sig till jobbet på måndag. Sen ska vi inom IKEA fynd i Älmhult. Ska kolla lite på tyg & såna saker. Gardinerna i vardagsrummet som jag sydde är jag inte så nöjd med så vi ska kolla på annat tyg. Gardinerna blev lite snea & vinga. Haha.
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»