-Allt är som vanligt!

M kom hem torsdag natt så på fredagen gjorde vi lite allt möjligt. På lördagen var vi hemma i hans hus i Kristianstad & fixade lite, städade i ordning & sådant. Söndag alltså igår så var vi iväg & handlade lite. Sen kollade vi mestadels på film.
 
Idag åkte M till Skövde & senare i veckan ska ha upp till Arvika & jobba. Så jag är hemma med de små. Imorgon ska jag tvätta. Sen jag flyttade är det jättesvårt att få tvättid.
 
Håller på att fixa lite fram & tillbaka med läkarutlåtande då jag måste söka nytt Aktivitetsersättning snart igen. Så ska ringa lite samtal idag också. Började med detta i torsdags. Jag tycker det är mycket jobbigt med att inte veta om jag får fortsatt Aktivitetsersättning. Stressar upp mig & blir mycket orolig att leva i ovisshet.
 
Har diskat & fixat här lite så ska ta & äta lite frukost nu.  
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»