-Allt klart i lägenheten!

Idag håller jag på att tvätta. Skönt att få det gjort. Idag kommer även SOC klockan 11 & kollar igenom lägenheten. Vilket ska bli skönt att få är det gjort.
 
Sen ska jag nog ta & gå till Coop Forum & byta gasen till drickan. Så skönt väder ute så de kan vara skönt att få sig en promenad.
 
Fick tag i ÖPV igår & dom skulle ringa tillbaka igår eller idag. Dom har inte ringt än utan jag väntar dagen ut sen ringer jag imorgon till dom om dom inte hört av sig senare idag.
 
Mår väldigt bra i övrigt. Äntligen får jag lungt & skönt i lägenheten & kan börja bo in mig. Skönt att allt är klart i lägenheten nu. Snickaren har varit här, sotaren har varit här, elektrikern har varit här, rörmokare har varit här & killen med kyl & frysen. Nu är det bara en sak till som ska fixas & det är mitt namn i trappuppgången.
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»