1 av mina nyårslöften, börjar idag :)

Började med kollade sockret idag, ligger på 9.7 men de är ju inte så konstigt eftersom att de har varit jul och jag har ätit massor med godis och sånt. Så idag börjar jag med att ta blodsockret varje dag tills jag fått ner de till 7-6. Sen blir de varannan dag igen.


Börjar även med mitt nyårslöfte idag :o). SLUTA snusa IGEN. Slutade i några månader sen träffade jag Jomanas kille och började igen. Men nu gäller de. Ni kommer få mina andra nyårslöften sen.


De har snöat jättemycket i natt också. Så älsk bil var insnöad igen. Han åkte till affären precis och skulle köpa dricka till sig och posta mitt brev till försäkringskassan. Har ansökt om pengar till mitt träningskort i Januari. Vet att jag får de men dom behövde lite mer uppgifter.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»