Alla andra är viktigare än oss !

Jag vet inte vad jag känner längre, vi gör inte så mycket tillsammans längre. Jag sitter vid datorn eller plockar och han sitter vid datorn. När jag går och lägger mig sitter han uppe. När han går upp på morgonen sover jag. De är väl typ så livet ser ut. De känns liksom som att vi tar varandra för givet, som om vi inte bryr oss längre hur de kommer bli eller gå. De kan liksom inte bara va vi en dag, är de inte datorn, är de mobilen o.s.v. Alla andra är viktigare än oss.


De är mycket jag vill skriva men vill inte lämna ut hela mitt liv till alla angående de här. De finns ju vissa som tycker de är bra att de går sämre mellan mig och älsk. Och som ska lägga sig i allt. Så de är bättre att vara tyst och kanske skriva men inte lägga ut.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Maria

Jag finns här för dig gumman glöm aldrig de <3 och om du behöver mig så kommer jag eller om du kommer ner.. finns alltid rum och platts för dig i mitt liv <3 precis som när vi var små du skyddade mig och jag skyddade dig (inget är försändrat)

»»»»»»»» 2009-12-29 | 23:41:25 | http://keviinsmamma.bloggspot.com
JOhanna

Vad är det för operation du ska göra? Minska magsäcken?

»»»»»»»» 2009-12-30 | 09:49:42

»
»
»