Pysslig idag !

Fick iden att möblera om :o). Så de gjorde jag medans älsk överraskade mig med mat. De var riktigt gott med mat, och de var så mysigt. Han gjorde as god sallad och korvstroganoff och ris. Möbleringen blev skit bra. Riktigt bra. Nu ser vi på skidor. Sockret låg på 5.3 nu när vi skulle äta ska snart ta provet igen och se hur de ser ut efter maten. Blir väl lite film ikväll, mys och så. Vet inte om jag ska stryka gardinerna till köket. Får se om jag orkar var mer pysslig idag.

 

Funderar på att gå ute en runda, och gå få frisk luft. Skulle behöva de. Man är ju inte ute så mycket mer nu när Siba inte finns hos oss. Vi fick ett julkort på mobilen av Monicas man och Siba med julhalsduk jättesöt.

 

Har snusat min sista snus, tog slut 17, så nu ska jag bli snusfri igen. Känns positivt.

 

Sen imorgon ska vi dammsuga och torka golven. Sen får vi se vad de blir. I Januari händer de mycket. Mycket läkarbesök, ny diet, nya insulin intag. Allt ska ändas på. Jag ser fram emot de och längtar. Jag vet att jag klarar allt när jag väl gett mig fan på de.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Maria

Har ny blogg igen.. http://keviinsmamma.bloggspot.com

»»»»»»»» 2009-12-28 | 18:58:09 | http://keviinsmamma.bloggspot.com

»
»
»