-Akuten, -1kg...

Igår natt så var vi så trötta så jag gick och la mig vill 23 och vid halv tolv ringde Kerstin och bad oss komma till Säffle för Tommy hade ramlat. Först ville dom inte skicka ambulans men när jag fick prata med dom så kom dom allt. Tommy ha brutit knäskålen och fråga mig inte hur det gått till. Men ont hade han. Så vi var på akuten inatt. Och idag skulle ha bli opererad igen.


Var till Diabetescentrum idag, gick bra hade gått ner 1kg bara men de går ju ner åt i alla fall. De är ju bra de. Så nu ska jag sluta med sprutan på kvällen så kommer jag gå ner ännu mer i vikt. Och sen ska jag ta flera Metformin. Känns skönt. Imorgon börjar allvaret igen med dieten o.s.v. Mår ju inte så bra så då är de svårt att äta och röra på sig tycker jag. Men imorgon nya tag.


Imorgon blir de inte mycket vi ska göra, utan vi ska städa, städa & städa. Sen ska vi ta de lugnt tror jag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg