-Diabetescetrum, MC, Jomana & Robin, Fredrik...

Idag är de mycket på g. Vi ska till diabetescentrum klockan 15.00. Ska på två olika besök där. Sen ska vi äta på MC tänkte vi. Var längesedan vi gjorde något sånt tillsammans. Sen ska jag skicka Kerstins mobil fick sålt den på tradera åt henne. Skönt de. Igår fick jag även sålt träningscykeln för 700, la ut den för 800 men han prutade ner den till 700. Haha. Har ringt försäkringskassan nu på morgonen. Men de var sådan kö så dom skulle ringa upp mig. Ska kolla så dom fått mina ansökningar. Så att dom inte kommit bort på vägen dit. De kan ju faktiskt hända.


Jomana och Robin ska vi umgås med idag, dom ska sova hos oss tills imorgon. Sen imorgon ska ve med Jomana för hon ska tatuera sig. Pappa är fortfarande hos René. Pappa ska hjälpa Fredrik och köra en lastbil nu under veckan. Fredrik ska hämta en ny bil men han har inget lastbilskort och de har ju pappa. De var rätt längesedan pappa körde lastbil skulle jag tro. Haha.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg