-Hur står de till?

Igår var en jobbig dag måste jag säga , jag gick upp vid 14 sen så gick jag och la mig igen till 18. Va verkligen en as jobbig dag. Jag vet inte vad de är med mig. Ska kontakta vårdcentralen om inte diabetescentrum kan hjälpa mig imorgon för de är något som inte stämmer. Dom sa ju på diabetescentrum att jag skulle må dåligt av denna nya sprutan men de är inte bara de tror jag. Vet inte om jag är på väg ner i en djup svacka. Vet inte alls vad de är.


Bilden är sönder, de är startmotorn som inte fungerar som den ska. Vi har kontakta Fredrik och han ska hjälpa oss med de och beställa en ny till oss. För de är inget fel på batteriet.


Imorgon ska jag till diabetescentrum och prata och så. Sen imorgon kommer Jomana & Robin dom ska sova här tills på onsdag sen ska vi åka till Kristinehamn och Jomana ska tatuera sig. Hon ville ha med oss som stöd. De ska bli skoj. Ska kolla lite på tatueringar jag också. Vill ju ha en på handen och se vad de kostar och så. :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg