-Ny klippt :)

Hej vad har man hittat på idag då, jo jag har varit in till stan och klippt mig och färgat håret. Svart och kort som vanligt. Sen har vi ätit pyttipanna och ketchup sen har vi suttit lite vid datorn och tagit de lugnt. Nu på kvällen ska jag och älsk plocka lite så de blir mindre att städa imorgon. Sen blir de Andra avenyn.


Imorgon ska jag till busstation kl 13 och möta Jessica där, vi ska prova ut arbetskläder. Sen ska vi hem och städa.


De var meningen att en gammal kompis skulle tatuera mig på måndag, men hon betedde sig så illa igår så har ingen lust att hon ska göra de. Hon är bara lärning så jag skulle få de billigt men de kvittar för man beter sig inte som hon gjorde. Så jag tar min kusin istället för henne. Krusar ingen.


Kommer lite bilder på mitt nya hår.. Vad tycks?


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg