-Stan. Boxer-skit.

Idag har vi varit i stan och fixat lite saker till pappa. Han skulle ha en hylla till sin boxer. Och de fick han. Han köpte även ett T-korss till mig som dom sa på boxer att man skulle behöva för att de skulle bli bättre bild men så var inte läget. Nu åker boxern tillbaka. Trött på skiten. Jag gjorde mat idag, de blev potatis, gräddsås och kassler. Jag tyckte inte de var gott men pappa och Mats åt allt två gånger var. Haha. Nu sitter de och ser på hockey och jag har bäddat rent i sängen. Var meningen att jag också skulle se hockey men jag orkade inte.

Imorgon så blir de att städa lite och mysa tror jag. De är ju ändå långfredag. Tycker inte påsk och allt de är något markvärdigt. Så jag bryr mig inte så mycket. Är mest trött på att fira allt och sitta och vara social. När man var liten var de något speciellt då var de alltid hela familjen.


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg