-Händelserik helg.

I fredags var vi till Jonas och Annika i Edsvalla och åt mat. Jättemysigt måste jag säga. Jonas är arbetskamrat till Mats. Dom drack några öl och bjöd på friterade pommes, grillad kycklingfilé och béa. Det var min sista måltid och måste säga att det var väldigt gott. Jag måste även säga att jag har aldrig ätit friterade pommes men det var så otrolig gott. Jonas och Annika är verkligen underbara och väldigt trevliga. Hoppas på att det blir fler gånger.


I lördags så va vi till affären i Grums och handlade lite. Sen så slipade jag och Mats ner vardagsrums bordet. Blev riktigt snyggt. Ska måla och lacka det sen. Vi hade ven tvätt tid och jag tog och tvättade mattan i hallen och sen damsög jag och torkade hallen. På kvällen kollade vi på lite film tillsammans alla tre.


I söndags så slipade vi ner vitrinskåpets underdel, blev väldigt fint det också. Vad gjorde vi mer? Hmm, jag mins faktiskt inte. Men något gjorde vi nog. Dålig minne på äldre dar. Haha.


Det var en underbar helg och mkt händelserik. Är super nöjd med vad jag har gjort. Hoppas ni också haft en trevlig helg.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg