-Hur mår jag innerst inne?

Hur jag mår innerst inne? En bra fråga. De senaste tre veckorna har jag försökt att få någon att komma och prata med om min medicinering. Har ringt i fyra veckor nu, men ingen på psyk har hört av sig. Är inte det dåligt?

 

Ja tillbaka till det första, hur jag mår innerst inne???

 

Jag är väldigt deprimerad, ledsen & har S tankar. Jag vet inte hur jag ska förklara mig eller hur jag ska kunna få människor att förstå. Jag vet inte själv varför allt går bra ett tag och sen går allt bara neråt igen. Jag har ingen förklaring till det. Och jag trodde att psyk var till för att hjälpa männsikor som mådde såhär. Men det tar ju en jävla tid för dom för att kunna fixa fram en läkartid åt mig.

 

Är det rätt medicin jag äter? Är det meningen att jag ska prova nya läkemedel hela tiden? Försökskanin? Är det meningen att medicinerna ska höjas med jämna mellanrum & bytas ut? Varför finns det inte bara något som hjälper mig? Efter såhär många år måste det ju finnas någon eller något psyk kan göra eller jag. Men vad?

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg