-Pysslat.

Igår så hade vi jättemysigt jag och älsk. Vi kollade på film och hade tända ljus. För att hålla mig vaken till 22.00 då den serien på tv började så bytte jag gardiner i vardagsrummet. Sen kollade vi på serien sen gick vi och la oss.


Idag när jag kom hem la jag mig och vilade lite sen så tog jag tag i disken, bytte gardiner i sovrummet och gjorde fint. Sen satt jag upp en indiskmask på väggen i vardagsrummet. Och håller på att fixa lite med tavlor och så i hallen. Ska även gå upp på vinden innan älsk kommer hem tänkte jag.


Idag ska vi in på Ikea, Willys, Biltema och sist men inte mins färg butiken på Wåxnäs. Vi ska köpa vit silikon till badrummet och vit färg. Vi tänkte att vi ska måla badrummet i helgen. Det ser inte så snyggt ut. Vi ska i alla fall damsuga taket och måla det allra föst, det är viktigast.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg