-SÅ JÄVLA ARG PÅ APOTEKET!

När man ska gå till apoteket här i Vålberg så heter det ju inte längre Apoteket utan Droghandeln. Är det meningen när man ska hämta medicin att man ska känna sig som en jävla missbrukare? Ursäkta mig men vilken pundare har kommit på det namnet? För mig kommer det alltid heta Apoteket!


Även en sak till jag skulle vilja skriva om. Apoteket här i Vålberg vet att jag hämtar ut medicin 2 gång i månaden. Och jag har bett dom snällt att alltid ha hemma medicinerna till mig, dom har även sagt att dom ska fixa det till nästa gång. Men varje gång jag kommer så finns det bara en medicin där. När jag ber dom om att ha dom andre medicinerna hemma så ska dom väl kunna ha det också? Det är vad jag tycker i alla fall, när man är stamkund där. Nej istället får man åka till 5 olika apotek, ja ni läste rätt. Mats var för någon månade sedan ner till Vålberg och skulle hämta min medicin. Men där fanns bara en av mina fem mediciner hemma, så han frågade om Apoteket kunde kolla vilket annat Apotek som hade mina mediciner hemma så vi slapp åka till alla, men nej det kunde dom inte. Vissa Apotek är privatägt. Är inte det för jävligt?


Först kan dom inte ha inne mina mediciner? Sen kan dom inte kolla vilket annat apotek som har medicinerna.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg