-Sista dagen i mitt gamla liv.

Idag är min sista dag i mitt gamla liv. Vi är bjudna till Jonas och hans fru på mat ikväll. Vi ska ta med dricka och så till barnen och lite gott till oss vuxna. Vi ska bli bjudna på potatisgratäng och fläskfilé. Perfekt mat att avsluta mitt gamla liv med. Imorgon börjar allvaret på riktigt. Börjar min flytande period då. Ingen mat i en månad nu utan bara drycker. Och jag har valt Nutrilett chocolate.


För dom som är intresserade så kommer jag att skriva så mycket jag kan angående operationen GBP, livet innan och livet efter. Jag vet att många andra som är intresserad eller som vill utföra operationen vill veta så mycket som möjligt. Jag är i alla fall sån, så jag läser blogg på blogg om hur det gått, vad som kan hända, hur andra människor upplever GBP o.s.v.


För det första så hjälper det mig att skiva. Sen är det roligare att andra och jag själv kan läsa hur jag känt vissa dagar hur jag gått upp och ner o.s.v. Det har hjälpt mig i alla fall att andra bloggat om sina GBP.


Idag när Mats kommer hem ska vi ta kort på mig i bara bh och trosor, sen ett med kläder på. Sånt är roligt att ha. Kommer lägga ut dom här när jag känner att jag är mogen för det. Jag kommer även lägga upp min start vikt och mitt start midjemått. Och hur det går vecka efter vecka. En gång i veckan väger jag mig och mäter midjemåttet. Men som jag skrev så lägger jag upp allt när jag är redo och mogen för det.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg