-Sjukanmälde mig.

Idag mår jag inte så bra, så jag sjukanmälde mig i morse. Vet inte vad det är men har så jävla ont i huvudet, vet inte hur jag ska förklara det men har aldrig varit med om att det gör såhär ont. Vad är det som är fel?


Igår var vi iväg och köpte oss ett nytt databorde, ett stort som bådas datorer får plats på. Mycket bättre så. Tycker det blev riktigt snyggt faktiskt. Nu ska vi bara införskaffa oss två kontorsstolar. Sen är allt bra. Bordet köpte vi privat så vi ska slipa ner det och måla det svart tänkte vi. Så det blir samma färg som på dom andre möblerna i vardagsrummet.


Vi såg även på film dom tre första avsnitten av Solsidan, vi ska fortsätta på det ikväll tänkte vi. Vi ska äta spagetti och köttfärssås idag. Vädret är super fint och grannarna badar i sin pool, önskar att vi också hade en pool.


Nova har fortfarande sår på magen, igår fick hon av sig struten och bet och rev på såret. Så hon kommer få ha struten ett tag till, tyvärr. Men hon är hur underbar som helst. Det är verkligen en underbar katt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg