-Smärtan.

Tiden bara går och går. Det är så mycket jag skulle vilja ha gjort annorlunda i mitt liv. Som jag inte kan ändra på hur mycket jag än vill. Det finns också så mycket jag skulle skrika ur mig och bara säga utan att bry mig om vad andra människor tycker. Så trött på att alltid behöva tänka mig för, säger jag så, gör jag så kanske den blir ledsen och hur reagerar den om jag gör så? O.S.V. Ni vet väl hur det är? Eller känner ni inte igen er?


Livet är inte alltid lätt och ingen säger att det ska vara lätt. Men man måste väl ändå kunna säga vad man tycker och tänker? Det kan ju andra människor till mig så varför kan jag inte göra det till dom? Vad är skillnaden? Varför gör jag inte bara det, säger hur jag tycker och tänker om dom o.s.v.? Vet ni varför? Jo för jag vill inte såra människor så som jag blivit sårad, jag vill inte att dom ska känna den smärtan jag känt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg