-Vitrinskåp :)

Igår så åkte jag och Mats till Kil när han kom hem, vi hyrde en kärra och åkte iväg och köpte ett vitrinskåp. När vi kom hem lastade vi av det och Mats körde ner med kärran och jag bar upp ena delen av den till lägenheten. Sen började jag på maten till oss. Mats fick pengarna tillbaka för kärran som i hade hyrt för att den var så skitig. När Mats kom hem åt vi och sen började jag fixa med vitrinskåpet medans han kollade på Hammbary.


Jag la i allt som skulle vara i underdelen och så. Men vi bestämde oss för att bara ha under delen av vitrinskåpet. Så jag monterade ner överdelen och när fotbollen va slut så gick vi upp till vinden med ett databort, hörnbord och överdelen till vitrinskåpet.


Efter det så gick jag in och duschade sen kollade vi på änglavakt, den va riktigt dålig måste jag säga. Efter den började vi kolla på en film som heter 21. Men vi orkade inte se hela så vi ska se klart idag.


Så här ser det ut med den ny underdelen av vitrinskåpet, vi ska slipa ner den och måla den svart.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg