-Dag 3 i Skåne.

Idag så har vi varit till min barndomsvän Maria. Köpte en tunika av henne, en svart, för 100kr. Vi bytte julklapp med varandra. Hennes son Kevin som är 2år va hemma från dagis idag för han hade feber. Vi åkte till Biltema och kollade lite, sen åkte vi till Maxi och handlade lite. Sen åkte vi med Maria till Mc för att köpa med mat till hon och Kevin. När vi kom hem till henne så åkte vi direkt.


Jag och Mats åkte till MC och satt oss där och åt, sen så åkte vi ut till Hyllinge och gick på city gross, handlade lite där. Efter det åkte vi hem till min farmor och hälsade på och pratade lite. Där träffade jag moster Sonja. Efter det åkte vi hem till pappa och Emma.



Nu står pappa och håller på med gratängen och Emma och jag sitter vid datorerna.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg