-Falska jävlar i min släkt. Tråkigt nog, men kommer alltid vara så.

Fick höra igår av pappa att min farmor och pappas syster Camilla tyckte jag var otrevlig. Varför kan inte min släkt säga det till mig? Så jävla löjligt. Vet ni varför dom tycker att jag är otrevlig? Jo ska berätta allt från början. Jag skulle ta upp julklappar åt farmor och Diana. Diana är pappas syster och Dianas barna är plaserade hos René pappas X. Och eftersom att farmor och Diana bor i Skåne och jag och Mats bor här uppe och vi var nere i Skåne, så tyckte dom att vi kunde ta med julklapparna upp.


Vet ni snäll som jag alltid försöker vara sa jag att jag kunde ta med dom upp om Camilla åkte till Jimmy och lämnade dom där, Jimmy är min bror. Men som vanligt i min släkt blev det en massa krångel, Camilla hade lämnat dom hos Jimmys mamma så Jimmy skulle hämta dom där o.s.v. Varför inte bara göra som jag sagt istället för att blanda in alla andra & försöka bestämma över vad alla andra ska göra o.s.v.?!


Jag blev grinig på Camilla för att dom inte kan göra som vi kommit överens om, tycker även att farmor kunde skickat upp dom och att Diana kunde komma upp över jul och hälsa på sina barn hos René och lämna julklapparna själv, skulle inte barna uppskatta det mer om deras föräldrar kom och gav dom julklapparna?


Min släkt har alltid varit riktigt konstig. Inners inne vill jag inte ha med någon att göra från pappas sida. För dom hör bara av sig när dom behöver hjälp. Camilla har inte ringt mig under dom 6-7åren jag bott här uppe, men när det behövs hjälp passar jag bra. Det är aldrig någon som brytt sig om hur jag mår och har haft det.


Släkten vill ha med mig och pappa att göra när vi kan hjälpa till men inte annars, då är vi som bort blåsta. Och sen tror dom att dom kan behandla oss och göra som dom vill med oss. Camilla och farmor får gärna tycka att jag är otrevlig, jag har faktiskt anledning till att vara det.


Har alltid tyckt bra om Camilla men innerst inne verkar hon vara en fals jävel, om man kan skriva så. Min släkt får tycka vad dom vill om mig, men dom ska fan inte smöra för mig när dom behöver min hjälp. Istället för att gå och säga till alla andra att jag är otrevlig så kan dom ju vara så pass ärliga och säga det till mig.


En sak till som är rätt rolig, när vi nästan på Ullared så ringde pappa och sa att vi hade glömt julklapparna. Så nu är dom väl ännu surare än vad dom varit innan. Men det är deras problem hur fan deras julklappar kommer upp här, inte mitt, inte pappas, inte mats problem utan deras.

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg