-Bilen paj... :(

Idag var vi till tippen med allt nästan allt. Bordet blev kvar. Bilen pajade ju, vet inte vad de är med den men den startar inte. Fattar nada. Vi var på tippen i två timmar och försökte få igång bilen men de gick inte. Sen kom pappa och försökte men inget fungerade. Så de kom en kille och hjälpte oss att boksera hem den. Pappa och Mats ska äta spagetti och köttfärssås, för mig blir de dryck till mat.


Tommy, Mats pappa fyller år idag med dit tar vi oss inte eftersom att bilen inte fungerar. Tyvärr. Imorgon ska jag till diabetescentrum men då blir de nog bussen. De var längesen jag tog bussen nu. Blir väl lite film och så ikväll som vanligt. Annars vet jag inte vad vi ska göra.


På fredag kommer Fredrik och de, vi ska äta pappas potatisgratäng och sallad. As gott, alltså på kvällen för jag får ju inte äta på dagen. Ska bli mysigt, ska väl se på någon film och så.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg