-Föräldrar, Jomana, Robin & Fredrik !

Igår under dagen var vi till Kerstin och Tommy, Mats föräldrar. Mös och åt mat och städade lite. Fick två jättefina vasar typ som man ska ha värmeljus i. Köpte även en matta till hallen, sen ska jag köpa en stor dörrmatta också, dom hade en billig på Lidel får se om Kerstin får tag i någon åt mig. Sen är hallen och sovrummet klart nöjd med båda rummen. Vardagsrummet är också as snyggt tack vare pappa, ska bara köpa en ny matta. I köket behöver vi också en ny matta bara. Sen är längenheten klar.


Igår kväll var Jomana och Robin här. Vi satt och pratade lite och såg på tv. Kul att träffa dom var ett bra tag sedan sen sist. Sen satt jag mig och pluggade lite. Idag ska vi till Fredrik och fixa bilen och äta gott. Får se vad dom bjuder på.


Sitter och lyssnar på grannens musik. Tänkte bränna en ny skiva till bilen. Väldigt fint väder idag. Mats tvättar idag och jag har diskat ska försöka dammsuga också. Så de ser någorlunda bra ut här.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg