-Gått ner 2.5 på 2 veckor :)

Var hos doktorn i Torsdag, hade gått ner 2.5kg på två veckor. Jag vet inte om de är bra, men blev otroligt glad i alla fall. I midjan hade jag gått ner 1cm känns också skönt. De är på väg åt rätt håll tycker jag. Jag har ju bytt ut frukost, lunch och middagen till dryckerna men kvällsmaten ska jag ha kvar ett tag till eftersom att vi inte vet när jag ska göra operationen och så. Så kan jag ju inte gå hur länge som helst på bara dryck hela dagarna så dietisten tyckte att jag skulle behålla kvällsmaten. Har inte riktigt bestämt mig om de. Får se hur de blir. Ska tillbaka om två veckor till doktorn, dietisten och sjuksköterskan. Gud vad dom går verkligen in i detta för att hjälpa mig. Känns så underbart att någon verkligen stöttar mig i de här och hjälper mig nr de blir jobbigt.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg