-Helgen & nästa vecka !

Helgen har varit rätt lugnt. I fredags kväll var vi hos Fredrik och fixade stereon. De kom fram att den vi köpte stereon av på torsdagen hade lurat oss. Alla saker var inte med. Men Fredrik hade en annan bilstereo som vi kunde köpa av honom så den satt vi in. Och på lördagen var vi inte till stan och lämnade till bara den andre stereon till den killen som lurade oss. Sen var vi en sväng på OBS. Sen pluggade jag matte. Sen senare blev de lite svensk film. Idag har jag städat lite och tagit de lugnt. Mats ska göra mat idag.

 

Imorgon ska vi träna sen ska jag börja helt och byta ut middagen nu för förra veckan gick inte alls bra. Låg ju i magsjuka. Så jag börjar om nu imorgon. Sen när jag tränat blir de komvux. :) Denna vecka är också rätt fullbokad tyvärr. Men de ska nog går bra.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg