-Ny klippt...

Varit hos René idag och blivit klippt. Vi satt och pratade lite och hade mysigt. Hanna är ju så go. Hanna är min kusin, hon är 11 månader ca. Jätte nöjd med håret, tack så mycket René. Blir min nya frisör de, mamma René. Nu ska jag lägga mig och läsa lite, vi ska snart åka till Sunne till Fredrik och fixa bilen. Köpt en ny bilstereo till Mats som dom ska koppla in sen ska vi beställa en ny pump till spolarvätskan. Skickade in prover idag på HBA1C som jag får svar på nästa vecka. Ska till doktorn på fredag. Nästa vecka får jag hoppas att allt blir som vanligt, med träning och med plugg och allt. Orkar inte hålla på med allt krångel. Vill att de ska finnas rutin på sakerna.


Igår var vi hos Mats mamma och pappa och skottade snö på deras garagetag och på deras altantak. De var mer än en halv meter snö kan jag lova. Vi fick 500 kr av dom för att vi hjälpte dom med de. Idag fyller Kerstin år Mats mamma så jag ska gratta henne snart. Hon fick present och så av oss igår.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg