-2009-2010

Nu är det nya året här, mår rätt dåligt. Drack en del igår, vi hade otroligt roligt. Jomana & Robin är här, sover som två grisar. Vi åt potatisgratäng och baccon igår, med Mats goa sallad till. Jomana var så full så hon visste inte vad hon sysslade med. Robin drack så mycket att han spydde tre gånger. Mats blev lite lullig, och jag kände inte av något alls igår. Idag har jag rätt ont i magen, men jag antar att man mår som man förtjänar.

 

Jag vet att de inte är bra att dricka när man äter de mediciner jag äter och när man har diabetes. Men för fan någon gång måste väl jag också få? Eller vad tycker ni?

 

Jomana & Robin förlovade sig klockan 00.00 igår. Dom har köpt samma ringa som mig och älsk.

 

Mats ligger och snarkar, i natt droga han mig några gånger i håret och sa att han skulle ha 50kr. Men de mins han inte. Haha. Alla ligger väl och sover vid den här tiden eller har dekat. Men jag hur pigg som häls.

 

När vi gjorde potatisgratäng igår så hitta jag en lite rolig potatis i säcken vi köpt. Ett hjärta av potatis hittade jag. Har aldrig hänt mig.



Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg