-3 dagar avklarade...

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Färgat håret och ögonbrynen. Har även fått en ny tv bänk av pappa. Sen så har jag ju börjat att byta ut min frukost till Allévo. Har gjort de i tre dagar nu.


Dag 1 Måndag den 18/1-2010
Första dagen var as jobbig.  Jag ska ju äta tre påsar på morgonen men jag tog en påse. Var riktigt hungrig till lunch måste jag säga. Sockret låg inte över tio den dagen. Utan låg perfekt bättre värden än förr. Så de verkar som detta är bättre. Hade saftigt ont i huvudet hela dagen.


Dag 2 Tisdag den 19/1-2010
Andra dagen tog jag två påsar Allévo. Men mådde otroligt dåligt nr jag druckit klart. Och sockret låg som dagen innan perfekt. Hade lite ont i huvudet men inte lika mycket som dag 1. Var inte lika hungrig till lunch som dag 1 heller.


Dag 3 Onsdag den 20/1-2010
Tredje dagen tog jag en påse igen. För att jag mådde så otroligt illa och så efter två påsar på dag 2. Idag blev jag mätt och kände bara lite hunger till lunchen men inte så mycket. Sockret ligger lika bra som de andre dagarna. Har inte heller ont i mitt huvud som dag 1 & 2.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg