-Carlstad united - Hammarby TFF.

Igår var det lördag. Dagen började med att Mats tvättade. Innan vi åkte vi tre så var jag ner till pappas lägenhet och vattnade blommorna och kollade hans post. Sen tog vi oss något lätt att äta innan vi åkte. När vi kom fram så fick Mats betala han bjöd på inträdet. Det kostade 80kr för han och det kostade 40kr för mig. Jag kom nästan inte igenom grinden eller vad det heter. Jag var nästan för tjock. Men det tog ett tag sen kom jag in.


När vi kom inte köpte Mats två lotter som kostade 10kr styck. Efter det gick vi och satt oss. Vi valde en plats med skugga. Men efter ca 10 min av matchen så var solen på och stekte oss. Jag mådde rätt dåligt första parioden pga av värmen. Men i pausen köpte vi oss vars en hamburgare och dricka. Sen när andra halvlek skulle börja så bytte vi plats. Där var riktigt mysigt att sitta. Där blåste det lite och var skugga. Där skulle vi satt oss från början. Så andra halvlek tyckte jag var jätte mysig.


Matchen slutade 0-4 alltså Hammarby TFF van matchen. Då var Mats nöjd, skoj för honom. När vi åkte hem så spelade vi Hammarby musik. Sen åkte vi inom MC köpte oss glass. Här är lotterna vi köpte. Vi glömde kameran hemma tyvärr.



Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg