-DVD-Spelare??

Vår DVD-Spelare i sovrummet har lagt av så vi letar efter en ny. Kollade lite på blocket och tradera. Men hitta inget av intresse. Utan skrev till min bror i Skåne Jimmy alltså och frågade om han hade någon liggandes. Han skulle kolla när han slutade jobb och höra av sig. Vill ha en som kan ta alla format. Pappa är ju fortfarande nere så om Jimmy har någon kan pappa ta med den upp till oss.

 

Pappa sa i förra veckan att han skulle komma hem idag eller imorgon men så blir det inte. Nu säger han att han ska komma hem efter den 19. Frågade honom för ett bra ta sedan om han kom hem innan min semester slutade och då sa han ja. Men jag börjar den 21 så vi hinner nog inte hitta på något tillsammans. För sen börjar allvaret för mig. Lär ju bli trött och så. Men jag tar det som det kommer. Visst man blev ju lite ledsen när man sätt fram emot att han skulle komma hem idag eller imorgon. Men alla kan ändra sig. Och han är vuxen och det är ingen mer än han själv som bestämmer när och vad han vill göra och inte göra.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg