-En underbar dag...

Idag har vi varit till ÖB med Kerstin och handlat. Måste säga att det oftast är så dåligt med varor på ÖB. Dom annonserar om saker och så finns det typ inget alls kvar när man kommer. Och vissa saker är alltid slut när man är där. Lite tråkigt måste jag säga.


När vi var klara på ÖB så gick vi in på kaffet och fikade. Sen så gick vi in på skohuset och kollade på skor. Mats hittade ett par som han köpte sig och ett packet strumpor. Jag skulle också köpa strumpor men det fanns nästan inga i min storlek och det fanns inga fina. Var dåligt med varor där också måste jag säga. Tråkigt.


Efter det åkte vi till Grums ICA Orrby skulle se om där fanns strumpor till mig. Men det var typ ett par för 45kr då är det billigare i Edsvalla. Så jag väntar tills dom fått in det där. När vi kom hem så åt vi pommes, kotlett, kryddig béa och sallad. Nu sitter Mats och ser på Ängelholm och Hammarby och jag ligger i sängen med min dator och skriver lite här.


Har glömt att berätta den roligaste saken. Jo igår fick jag rosor av Mats. Jättefina måste bara lägga in ett kort på dom. Tack så mycket älskling verkligen jättefina. Älskar dig otroligt mycket hoppas du vet det.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg