-Fredag 23 Juli.

Dagen började med att jag gick upp vid sju tiden bussen till stan gick klockan 8.20. Jag skulle till jobbet för att jobba min andra dag. Jag fick inga nycklar tyvärr för alla nycklar hade inte kommit som chefen beställt till mig, hon tyckte jag skulle vänta tills på onsdag nästa vecka när alla hade kommit.


Jag började med att prata med chefen och hon fick öppna dörrarna och så åt mig efter som att jag inte hade någon nyckel. Jag städade och damsög och gjorde det jag skulle va klar ca 11.30 jag slutade 12.30 så det fanns ju tid men det fanns inget mer på mitt schema.


Jag hittade inte chefen så jag pratade med en som typ har hand om allt. Så vi gick och ringde till chefen. Och efter en stund kom hon och pratade med oss. Den kvinnan som hjälpte mig att få tag på chefen gav som förslag att jag skulle städa personal rummet för det var så skitigt och veklingen behövdes. Så det gick vi och gjorde sen fick jag sluta för dagen.


Jag gick till busstation för att ta bussen hem och då skrev Mats till mig att han snart slutade. Så jag väntade på busstation så kom han och hämtade mig. Sen så åkte vi ut och handlade på Willys och Biltema. På Biltema köpte vi toning till bilen och lite andra bil saker.


När vi kom hem började jag tona ruterna på bilen. Blev väl klar vid 9.30 va rätt trött då måste jag säga. Toningen blev inte så bra men det duger. Efter det så duschade jag och sen kollade vi på tv.


En väldigt mysig dag måste jag säga. Inget att klaga på.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg