-Inte alla hästar med.

Igår Var vi och kollade på två kattungar utanför Grums. Två vita en hon och en hane. Dom va så magra och va så skitiga i öronen och kliade sig i dom sa ägaren. Ägaren verkade vara helt borta inga hästar med i hagen. Hon sa att vetrineren hade sagt att när hennes katter kliar sig i örona ska man hälla matolja i öronen. Det tror jag inte rikigt på så jag ska faktiskt fråga vetrinären på tisdag. Vi valde att inte ta inte ta någon av kattungarna utan åkte tillbaka hem utan någon kompis till Nova. Vi pratade igåg jag och Mats och vi har länge letat en kompis till Nova. Men vi ska nog sluta med det utan dycker det upp någon katt som verkar speciell så är det en annan sak. Till dess fårn Nova klara sig med oss.

 

Idag har jag bytt gardine i köket och i sovrummet. Sen har jag städat kattlådan och så. Nu lyssnar jag på lugna favoriter. Ska väl göra lite mat snart. Vet inte vad de blir för mat ikväll. Något förslag någon kanske?

 

Pappa är fortfarande kvar hos Jimmy. Han har sagt till mig att han kommer hem innan den 21. För då börjar jag jobba. Sen ska han till Susanne och Pär och måla klart huset. Sen skulle han komma hem. Får hoppas på att det blir snart.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg