-Mån, Tis & Ons !

Imorgon är det tid för pengar. Då blir det att betala räkningar som inte är speciellt skoj men det måste göras. Ska ringa massa viktiga samtal imorgon också. Sen ska jag in till stan och hämta mina nya glasögon. Sen blir det en runda till på Ikea skulle jag tro. När Mats sluta jobbet kommer han till Ikea. När vi kommer hem blir det tippen.

 

Tisdag kommer antagligen pappa hem. Ska bli skoj att träffa han igen han har ju typ sammanlagt denna sommar varit nere i ca 2 månader. Har varit rätt ensamt när Mats jobbat och så måste jag säga. Hade jag vetat att pappa skulle vara borta så länge hade jag aldrig sagt att jag ville vara ledig.

 

Onsdag börjar jag min första dag på mitt nya jobb. Känns skönt att äntligen börja och få något att göra. Vi hörs, en sak till detta är en ny vecka imorgon med nya utmaningar i livet. Det ser jag fram emot.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg