-Ytterligare en ny vecka.

Ytterligare en ny vecka på detta året. Igår så målade jag pallen i hallen som jag köpte på Ikea. Sen så satt jag nästan hela dagen och försökte få ner en film till Mats. Men tyvärr var det fel film. Tråkigt men så är det ibland.


Idag är det Tisdag en sån dag som kvittar att man finns till. Men ville gentilgen bara ta livet av sig. Men man fortsätter kämpa ändå. Mats var till apoteket igår och skulle hämta medicin till mig men dom hade inte min inne. Jag har haft hundra samtal med Vålbergsapotek angående min medicin och dom har lovat mig gång på gång att den ska finnas inne när jag kommer dit. Nu säger dom att den kommer in på onsdag. Varför kunde dom inte bara ringa igår och beställt den tills idag. Så antagligen blir jag utan medicin en natt till. Jag hatar detta. Mår rikligt dåligt. Fick ta två sömntabletter igår för att kunna somna. Det tråkiga med det är att jag blir så seg i flera dagar av dom.


Jag sitter och funderar på om jag ska beställa lite saker från någon affär här på nätet. Kanske på ellos, halens, jotex eller cellbes. Vet inte än. Kollar vem som har bäst pris och så. Vart brukar ni handla när ni handlar?

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg