-Dagarna bara går...

I torsdags åkte pappa till Skåne åkte in och sa hej då till honom. Efter det var jag hos psykologen och de gick jättebra. Ska inte dit på ett tag nu. Skönt de. Jag och Mats åkte och badade när han kom hem efter jobb. Jätte mysigt.


I fredags var jag in till stan och köpte en sladd som Mats ska ha till sin dator från modemet. Efter det gick jag och köpte en aluminium låda som man kan ha 1020 filmer i jag köpte även brännskivor. Sen åkte jag hem med bussen och gud vad det regnade när jag gick av. Jag var pissblöt när jag kom hem. Sen satt jag mig på golvet och fixade med alla filmer. Det tog sin lilla tid kan jag säga. Efter ett tag kom Mats hem.


När vi hade pratat lite åkte vi iväg till Säffle till hans mamma och pappa. Han pappa hade fått ta bort sin skena på benet i går då. Så vi firade det med smörgåstårta. Vi va inte där så länge.


När vi kom hem så kollade vi på nya Wallander den var faktiskt bra måste jag säga. Bättre än de som kommit innan.


Lördag idag har jag hållit på att installera om Mats dator och fixat med det nya modemet o.s.v. Sen har jag lagat mat åt oss. De blev kotlett, klyftpotatis & Béa med sallad. Vet inte vad som händer ikväll men blir väl lite film skulle jag tro. Om jag inte ber att Mats kör oss till badplatsen de har blivit så fint väder nu senare på dagen. Ska faktiskt fråga honom.


Söndag imorgon det är den dagen som är så jävla tråkigt och jobbig för mig. Har även glömt att skriva att alla saker som jag sökt har gått igenom. Slipper oroa mig. Nej nu ska jag ta och fixa lite. Ha de gott.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg